שאלות ותשובות

איך לבצע הזמנה ב Flik-Luck?

כדי לבצע הזמנה, בקר באתר האינטרנט שלנו או באפלקציה ובחר את אריזת המתנה המתאימה לנמען שלך. לאחר מכן, המשך להזין את הפרטים הנדרשים כולל פרטי השולח והמקבל, פרטי התשלום ובסוף לצרף ברכה דיגיטלית (אופציונלי).

מהם השלבים הכרוכים בהזמנה לביצוע?

קבל את תנאי השימוש לגיל 18 ומעלה.
הזן את פרטי השולח והמקבל.
ספק פרטי תשלום.
הוסף הודעה מותאמת אישית (אופציונלי).

האם אני יכול לעקוב אחר מעקב ההזמנה שלי?

כן, לאחר התשלום תישלח הודעה לווטסאפ עם לינק למעקב אחר ההזמנה.

אילו אמצעי תשלום אנחנו מקבלים?

אנו מקבלים את כלל כרטיסי האשראי והחיוב, Apple Pay, Google Pay

מהי מהירות האספקה של ההזמנות?

אנו מבטיחים משלוח תוך שעתיים מרגע קבלת כתובת הנמען.

מה לעשות אם אני צריך לשנות או לבטל את ההזמנה שלי?

אם אתה צריך לבצע שינויים או לבטל את ההזמנה, אנא צור קשר עם צוות שירות הלקוחות שלנו בהקדם האפשרי בכפתור ״שירות לקוחות״ באתר.
שינויים או ביטולים אפשריים בהתאם למצב ההזמנה.

לאילו ערים ניתן לבצע משלוח?

נכון לעכשיו, אנו מציעים משלוח באזור גוש דן:
תל אביב-יפו, הרצליה, רמת השרון, הוד השרון, רעננה, פתח תקווה, גבעת שמואל, גבעתיים, רמת גן, בני ברק, בת-ים, חולון, ראשון לציון, משמר השבעה, רחובות ונס ציונה.
בהמשך טווח הפעילות שלנו יגדל.

מה עלי לעשות אם יש בעיה במתנה?

כל המארזים שלנו עוברים בקרת איכות קפדנית בטרם אריזתם למשלוח.
אם נתקלת בבעיה במארז שרכשתם, תוכלו לשלוח וואטצאפ או ליצור קשר עם צוות שירות הלקוחות שלנו בהקדם האפשרי בכפתור "שירות לקוחות" באתר ונדאג לטפל בכל בעיה. ניתן גם לשלוח מייל בין השעות 9:00 ל23:00, ואנחנו נדאג להחליפו.
יש לציין את מספר ההזמנה, את שמכם ותמונות ברורות של החבילה ושל המוצר.

יש לכם רעיון למארז חדש ומגניב?

אנחנו מזמינים אותכם לרשום לנו בעמוד האינסטגרם שלנוֿ רעיונות מגניבים ואולי תראו את המארז מופיע אצלנו באתר.